Veelgestelde vragen
Hieronder hebben we een verzameling van vragen die we in de loop van de tijd hebben gekregen. Als uw vraag hier niet bij staat mag u natuurlijk altijd even contact met ons opnemen, het liefst via e-mail.
Leveren
Wat is de levertijd?
Alle bestellingen worden met zorg gemaakt in mijn atelier in Venlo. Omdat de meeste sieraden handgemaakt zijn, bedraagt de verwerkingstijd gemiddeld 2 à 3 werkdagen, afhankelijk van de drukte. Zodra jouw bestelling klaar is, draag ik deze over aan PostNL.
Ik was niet thuis bij bezorging. Wat nu?
PostNL probeert het pakket eerst bij de buren te bezorgen. Lukt dat niet, dan komt de bezorger de volgende dag terug. Na twee afleverpogingen gaat het pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL-punt. Je hebt dan twee weken de tijd om het op te halen.
Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Bezoek www.mysisly.nl en kijk rustig rond in de collectie. Iets moois gevonden? Voeg het toe aan je winkelwagentje. Klik daarna op “Afrekenen” en volg de stappen. Bestellen kan met of zonder account.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Omdat we bestellingen meestal direct verwerken, is wijzigen of annuleren meestal niet meer mogelijk. Heb je je toch bedacht? Neem dan zo snel mogelijk contact op. We kijken graag of we je bestelling nog kunnen tegenhouden. Tip: controleer altijd goed je winkelwagentje voordat je definitief bestelt.
Hoe volg ik mijn bestelling?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je per e-mail een bevestiging. Zodra de bestelling is verzonden, krijg je hiervan ook een verzendbevestiging per mail. Zorg ervoor dat je e-mailadres correct is ingevuld om deze updates te kunnen ontvangen.
Betalen
Welke betaalmethodes bieden jullie aan?
Bij Mysisly kun je veilig betalen via:
iDEAL, Creditcard (zoals Visa en MasterCard), Klarna (achteraf betalen) en Bancontact.
Alle betalingen verlopen via een beveiligde SSL-verbinding. De prijzen op de site zijn inclusief 21% BTW.
Retourneren
Wat als mijn bestelling verkeerd, beschadigd of incompleet is?
Neem in dat geval altijd contact op via info@mysisly.nl. Ik help je graag verder.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Neem in dat geval altijd contact op via info@mysisly.nl. Ik help je graag verder.
Hoe werkt retourneren?
Meld je retour aan binnen 14 dagen. Verpak het product stevig, voeg je ordernummer toe en verstuur het – bij voorkeur met track & trace. De retourkosten en het risico van verzending zijn voor eigen rekening.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Binnen 10 werkdagen na ontvangst van je retour wordt je zending beoordeeld. Zodra dit is gebeurd, ontvang je een bevestiging en wordt het bedrag teruggestort via dezelfde betaalmethode.
