Garantie en reparaties

Wij hechten veel waarde aan onze producten en doen er alles aan om ze in de beste staat bij jou af te leveren. Toch kan het soms gebeuren dat een bestelling tijdens het transport beschadigd raakt of dat er iets anders gebeurt, wat leidt tot een garantieclaim. Mocht dit gebeuren, laat het ons dan binnen twee maanden na ontdekking weten.

Gratis reparatie bij fabricagefout

  • Als je product binnen de garantieperiode kapot gaat door een fabricagefout, bieden wij een gratis reparatie aan. Een fabricagefout houdt in dat het product onder normaal gebruik eerder kapot gaat dan je redelijkerwijs zou verwachten.

Betaalde reparatie bij schade door gebruik

  • Wanneer het defect het gevolg is van gebruik, noemen we dit gebruiksschade. Dit valt niet onder de fabrieksgarantie, maar we helpen je graag verder met de reparatie. De kosten zijn voor eigen rekening, maar we kunnen je van tevoren niet precies zeggen hoeveel het zal kosten. We zullen eerst je product inspecteren, een schatting maken en daarna wachten op je beslissing om de reparatie uit te voeren.

Wil je een garantie of reparatie melden? Stuur dan een e-mail naar info@mysisly.nl. Hoe meer informatie je ons geeft, hoe beter we je kunnen informeren.